Реклама лікарських засобів

Кожен із нас може легко перерахувати десяток або навіть і більше назв лікарських препаратів. Для цього не потрібна медична освіта або часті візити до лікаря – ми запам‘ятовуємо назви із реклами.

З наступного року в Україні планують заборонити рекламу ліків. Мораторій на рекламу запроваджують, аби зменшити шкідливий вплив самолікування на здоров’я. Ця проблема стала більш актуальною через епідемію коронавірусної хвороби.

Реклама препаратів заохочує людей займатись самолікуванням, витрачати на ліки більше та купувати препарати, які можна отримати безкоштовно за програмою «Доступні ліки». Люди приймають ліки, ефективність яких не доведена, лікують серйозні хвороби біологічно активними добавками абощо.

«Ми щодня отримуємо повідомлення від користувачів, що вони купили препарат для лікування, а він виявився не лікарським засобом», — каже Наталія Гуран, голова громадської організації «Ліки Контроль».

За рейтингом перегляду та додавання препаратів у домашні аптечки українців (сервіс «Домашня аптечка» в мобільному додатку «Ліки Контроль») організація відстежує препарати, які рекламуються.

Реклама препаратів заохочує людей займатись самолікуванням, витрачати на ліки більше та купувати препарати, які можна отримати безкоштовно за програмою «Доступні ліки». Люди приймають ліки, ефективність яких не доведена, лікують серйозні хвороби біологічно активними добавками абощо.

Рекламні повідомлення часто містять маніпуляції, завдяки яким пацієнти переконані у лікувальному ефекті препаратів чи дієтичного харчування. Крім зайвих витрат, таке “лікування” призводить, зокрема,  до занедбання хвороби і перехід її в хронічну форму».

Детальніше на ДетекторМедіа